top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverLichtkind

Bericht van mij

Hallo lief medemens,


Mijn missie is om de mensheid te helpen in hun Oorspronkelijke kracht en liefde te komen, zonder hierbij de wezenlijke processen van deze Eindtijd te negeren.

Sinds 2019 is zowel mijn privé situatie als mijn werk met LICHTKIND volledig veranderd en op de kop gezet. Het waren voor mij en de kinderen zware jaren, maar dankzij de Kracht van het Licht en onze Liefde voor elkaar en onze medemens, zijn we rechtop blijven staan.


Ik heb geen eigen praktijk meer, maar werk enkel vanuit huis.

In Witteveen hebben noodgedwongen tijdelijk een jaartje gewoond, dankzij hulp van een zeer goede vriend. Toen al had ik geen eigen praktijkruimte meer.

Om mij heen heb ik enkele liefdevolle mensen die me vanuit hun eigen huis helpen met bijvoorbeeld het beantwoorden van de vele mails en in de woonkamer van een andere vriendin mag ik af en toe nog een consult draaien.


Hoewel mijn eerste taak en prioriteit ligt in het bereiken van de Mensheid met de kennis en liefdevolle wijsheid vanuit het Oorspronkelijke Veld.


Dat sommigen menen valse waarheden over mij en LICHTKIND te verkondigen en negativiteit uit te strooien is voorzegt en een bekend fenomeen in deze o zo belangrijke Eindtijd.


De Christus zei niet voor niets: "Schud het stof van uw schoenen en wandel door".


Lieve medemens, ondanks de vele haatbetuigingen en schandpaal achtige acties richting mijn persoon en LICHTKIND, ga ik door met het brengen van de Liefdevolle, doch soms pittige boodschap zoals het AL dat van mij vraagt.

Ik ben het gewend om alleen met het LICHT te werken, zonder teveel bundeling met anderen.


Mijn leven is zeer heftig en bizar geweest, waarin ik al zo lang ik me herinner, achtervolgd wordt door het duister.

Dat het duister ook bezit kan nemen van andere mensen die menen hier negativiteit over mij en LICHTKIND uit te strooien, wist ik al vanaf mijn jongste jaren.

Niet alleen ben ik voorbereid op deze tijd en op mijn taak, tevens heb ik de mogelijkheid om anderen te vergeven. Opdat niemand wil dat hem geschied - doe dat ook die ander niet.


Jouw gevoel omtrent mijn kanaal en LICHTKIND is het enige dat voor jou de Waarheid al dan niet vertelt...


Liefdevolle groet, Helma Broekman LICHTKIND




Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page