top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverLichtkind

Binnenkort mijn nieuwste YT filmpje online

Hallo allemaal,


Zojuist een nieuwe video opname gemaakt.

De meeste mensen zijn volledig murw geslagen en worden overspoeld met allerlei “waarheden” en berichten vanuit allerlei (ook wakkere) kanalen.

Maar wie weet nog waar het om draait en waar we nu echt als mensheid naartoe gaan.


Deze tijden zijn nog niet voorbij en de telkens terugkomende vraag van mensen op de mail zijn: hoe keer ik naar binnen?


Hoewel het steeds lastiger en gevaarlijker wordt om te posten, is dit filmpje onder begeleiding van het Oorspronkelijke veld in bescherming opgenomen.

Alles buldert nu over elkaar heen, het is om moe van te worden.


Kijk zelf maar hoe het voor je voelt.

En wat het met je doet.


Het is aan jou om te kiezen in deze tijd voor de smalle weg naar (de) binnen(wereld) of de brede weg naar (de) buiten(wereld).


Commentaar en aanvallen mag je hebben, doch houd ze liever voor jezelf.

Pas dan kan je Innerlijke Wijsheid echt gaan groeien…


Uit Liefde voor de Mensheid, binnenkort mijn nieuwste YT filmpje online.

December 2022


Een kleine bijdrage waardeer ik zeer, het maakt de voortzetting van mijn werk zoveel gemakkelijker.

Dank je wel hiervoor.


LICHTKIND

NL91 INGB 0398 6145 47 o.v.v. Donatie


Helma Broekman



Foto gemaakt door mijn jongste van 1 van onze witte herders.



Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page