top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverLichtkind

De bodem van het konijnenhol – the bottom of the rabbit hole

Dit is sinds al die jaren dat ik teksten publiceer, misschien wel het lastigste artikel tot nu toe, wat ik ga schrijven. Toch tracht ik dit te doen. Waarom? Omdat het Christuslicht dit van mij vraagt en omdat de tekenen niet langer te negeren zijn.

Dat ik door sommigen als mens raar gevonden wordt, is maar zo.

Dat men mij soms vreemd en bizar vindt, is nou eenmaal een gegeven.

Dat velen het soms nodig vinden om zich negatief over mij uit te laten, is van ondergeschikt belang.

Het werk van de ALVADER/ DE ALBRON van LICHT vervult mij en mijn leven met vreugde, vrede en innerlijke vrijheid.

En dat betekent niet dat het een gemakkelijk leven is, maar toch staat de vervulling ervan met stip bovenaan.

Ik ben zeer dankbaar, hoe groot de beproevingen soms ook zijn, dat ik mag zijn wie ik ben en dit werk voor De CHRISTUS en het onnoemelijke Licht mag vertegenwoordigen.


Stuur geen mailtjes naar mij nav dit artikel!

Of het moet een vrije gift/donatie zijn ter ondersteuning van mijn werk😊. Dat is natuurlijk altijd welkom!

Ik kom om in de mails en kan ze onmogelijk allemaal beantwoorden en het is niet mijn taak om per mail op (persoonlijke) informatie in te gaan.

Alles komt op de juiste tijd, op het juiste moment. Zeker de informatie.

GOD weet wat gebeuren gaat en wat gebeuren moet. Het LICHT zal gaan waar het niet gaan kan.


Genoeg inleiding voor al degenen die voortijdig willen afhaken en de rust en bezinning niet meer willen nemen, omdat de drukte en manie van de buitenwereld hen al in de greep heeft.

Stop dan aub vanaf hier met lezen!


We gaan nu door voor hen, die in staat zijn buiten hun zintuigelijke wereld te kijken en ergens al heel lang voelen dat er iets veel groters aan de hand is. Dan het hele World Economic Forum en al zijn neven instanties, ons doen geloven.

Zoals ik in één van mijn artikelen al onlangs geschreven heb, gaat het NIET om “the Great Reset”.

Daar is het NOOIT om gegaan. Ook niet om de oorlog in Oekraïne en ook niet om de truckers in Canada.

Alles is afleiding! En de totale wereldbevolking gaat er in mee!


Daadwerkelijk is er de grootste overname ooit gaande van de gehele mensheid en de gehele planeet!


De NIEUWE DAGERAAD reeks boeken geven vanaf het begin de totale planetaire en kosmische situatie weer, hoe de aarde naar deze Eindtijd is toegegroeid.

Alles is eonen lang in voorbereiding geweest, doch de mensen (op een enkeling na) hebben de signalen nooit opgemerkt. In hoeverre de overname al plaats vond.

Boek III NIEUWE DAGERAAD laat zien hoe er momenteel IN, OM en BUITEN onze aarde het spel gespeeld wordt, welke de meeste aardbewoners niet voor mogelijk houden.

(Boek III komt dit jaar uit, welke maand is niet bekend)


De buitenaardse reptielen/hagedisseninfiltratie heeft sinds 2 jaar een serieuze vorm aangenomen.

Door de meeste mensen met meerdere injecties te dehumaniseren, is het pad vrij gelegd om middels het grafeen, morgellons van binnenuit een zelf ontwikkelende levensvorm te creëren, die in staat is om de mens van binnenuit te laten veranderen. Zie de Duitse spirituele wetenschapper Harald Kautz.


Die verandering kan ENKEL tot stand komen, zodra die mens zich niet heeft vervuld, gevuld en afgestemd op het Licht van de ALBRON, de CHRISTUS zelf.

Is het je nooit opgevallen hoe weinig de naam van JEZUS en CHRISTUS nog wordt gebruikt?

Alles hoort bij het spel om zoveel mogelijk mensen af te snijden van de AL BRON van Licht.

Ook de spiritualiteit zoals die op aarde beoefend en ingezet wordt, is afkomstig van de zorgvuldige opgezette buitenaardse matrix, die vanuit het stelsel van Orion in tact gehouden wordt.


De straks massaal tegen elkaar aangezette 5 G stralingen eind maart, dienen een geluids/trillingsfrequentie te monitoren, die een constante energiebelijning neerzetten die de matrix stevig om de mensheid vastzet.

Kijk naar de vele windmolens alleen al in Nederland. Deze zijn gepositioneerd veelal in de buurt van menselijke leefgebieden, waarin gebundelde energieën in een geometrische ster tetraëder in een demonische frequentie worden uitgezonden. Achterop, bovenin elke windmolen bevindt zich dat “brein” die dit veroorzaakt/uitzendt. Alles om de demonische matrix in stand te houden!


Er is zo veel informatie, ik kan het onmogelijk allemaal in dit artikel benoemen, vandaar mijn boeken.

Dat is wat het Licht van mij gevraagd heeft en dat zal ik vervullen voor zover in mijn mogelijkheid ligt.

In boek III zal uitgelegd worden hoe dit allemaal ontstaan is. Maar voor nu is het genoeg om te weten dat er 2 stromen zielen op aarde zijn.

De Luciferiaanse stroom en de Christusstroom.

Alle religies leiden terug tot dezelfde Goddelijke Bron van de ALVADER/ALLICHT.


De Great Reset is de afleiding van deze overname en dat lukt nagenoeg heel goed.

De Luciferiaanse zielen bevinden zich namelijk overal: in de top van het leiderschap en besturing van de aarde, de zeer vermogende elite. En middels zijn er verspreid over de aarde meerdere “archontische, grey achtige levensvormen” binnengehaald in de mensheid zelf.

Het doel van de vaccinatiedwang en de buitensporige angstzaaiing en tweedeling, was allemaal nodig om heel subtiel deze overname te laten plaatsvinden.

Hoe meer een humanoïde, transhumaan wordt, hoe minder de werking van zijn epifyse, Godsbrein en subtiele (liefdes)hartchakra.

Begrijpt men nu waarom er zoveel tweedeling gezaaid dient te worden?

Of het nu onder de wakkeren of de slapende is.

Tweedeling zorgt voor afscheiding binnen een eenheid als menselijk ras!

Tweedeling vernietigt de liefdesstroom vanuit het hartchakra!

Tweedeling leidt constant de aandacht af van waar het daadwerkelijk om gaat.


Het gaat niet om de VS, niet om Europa, niet om Rusland, China, Turkije of welk land ook.

De infiltrerende energieën van het Ras van de Dracon en Hagedisachtige is het ultieme doel waarop de mensheid als petrischaal moet dienen.


De aarde is zorgvuldig opgebouwd en ons menselijke ras is zorgvuldig gepositioneerd bij deze planeet. Alles zal duidelijk worden in boek III ND.

Wat nu slechts belangrijk is zijn twee dingen:

- Alles wat zich momenteel op de wereld afspeelt, is afleiding en een surrogaat werkelijkheidsverhaal.

- Maak verbinding met JEZUS de enige CHRISTUS en de AL BRON van het Oorspronkelijke Veld! Het werkelijke 100% menselijke ras is middels de Logos Alcyone door de transitiepoort, ooit naar dit stelsel gekomen. Dezelfde poort welke de CHRISTUS eveneens genomen heeft.


De komende tijd zal het een hele bizarre werkelijkheid worden met vele leugens en voorvallen die komen gaan.

De mensheid zal compleet overdonderd worden door alle berichtgevingen en verdwaasd in hun leven rondlopen, omdat niemand er nog iets van snapt en het voor mogelijk houdt.


Besef dat de WAARHEID ZICH ENKEL IN JEZELF BEVINDT en verkeer elke dag IN de Liefde GODS!!!


Ook al heb je 1 of meerdere injecties helaas genomen, JEZUS de CHRISTUS is je redding.

(en nee, ik ben geen gelovige fanatiekeling. Slechts een boodschapper waar je naar luistert of niet).


Alles is goed. Maar ieder mens bepaalt voor zichzelf de uitkomst van deze Eindstrijd!!!


TIP: kijk op mijn YT kanaal LICHTKIND: video #44. Technologische infiltratie van buitenaardse oorsprong.


Interesse in de NIEUWE DAGERAAD BOEKEN?

Bestel ze alsjeblieft bij boekhandel Heijink te Hardenberg.


Dat niet de meest rijken, nog rijker worden aan mijn boeken

Nieuwe Dageraad deel 1:


Nieuwe dageraad deel 2:


Helma Broekman©




Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page