top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverLichtkind

De doorgang bevindt zich in jezelf.

Een foto van de lucht gisteren 25 januari.

Ondanks alle hectiek draait de wereld gewoon om zijn as en komt de zon gewoon weer op.

Het trekt zich niets aan van alle commotie. Het doet enkel wat het moet doen met de gift die het vanuit het oer bewustzijn ontvangen heeft:

Stralen, warmte brengen en schoonheid van de schepping laten zien.

Zo eenvoudig is jouw taak ook. Enkel vanuit je diepste zelf, het Licht van de schepping uitstralen. Heel dicht bij jezelf.

Heel integer, heel zacht en zonder strijd. Je mening aangeven in liefde. Laat het daarna los in de ruimte.

De vragen van de mensheid zijn onverzadigbaar. En elk antwoord wekt een nieuwe vraag op.

Waarom?

Waarom niet alles laten gebeuren. Het gaat zoals het moet gaan.

Deze jaren zijn van het duister, maar MIJN uitkomst ligt al vast.

We weten dat vele zielen niet meer zijn te redden, maar toch blijf je hiermee in strijd.

Beweeg mee in alle beroering. Vecht er niet tegen want alles wordt nu ingezet door het duister. En jouw innerlijk mag niet als voeding dienen voor MIJN vijand.

Geef je grens aan en houd je Licht weer dicht bij je. Je kunt anderen niet met redden, mits zij zelf MIJN uitnodiging voelen om wakker te worden.

Iedereen heeft nu zijn eigen reinigingsproces, maar het is daar in de Eindtijd niet de tijd voor, om jouw kostbare energie aan te verspillen.

Vertrouw op MIJN pad zoals ik die bewandeld heb. Het is tevens jouw pad zodra je voorkomt dat andere energieėn zich vermengen met jouw Licht.

Ik zie je verlangen naar antwoorden. Maar dat is tevens je valkuil.

Het antwoord ligt al vast.

Dit zijn de jaren van de Grote Zuivering.

Niets is daar aan te veranderen. Jouw enige uitdaging is of je het geduld kunt opbrengen om alleen jezelf te blijven.

Of je het vertrouwen kunt ervaren, stilletjes in jezelf.

Velen zullen falen. Het is ieders eigen Weg.

Laat alles gebeuren. Het verloopt allemaal volgens plan.

Deze tijd is niet te evenaren. Het duister gaat zijn eigen weg. De mensheid wordt nu uitgedaagd om te laten zien hoe sterk ze MIJN stem blijven horen en daarnaar blijven luisteren.

Velen zullen het inderdaad niet redden, maar wie in MIJN wijngaard blijft werken, zal de vruchten na dit einde der Tijden, kunnen plukken. Voor hen zijn dan de druiven niet zuur.

Maar wie zichzelf verlaat, zal falen.

Wie niet het eigen innerlijke werk in MIJN wijngaard voltooid, zal in handen vallen van mijn tegenstander.

Het enige werk wat jullie allen te doen hebben, is je innerlijke werk. Aan en met jezelf.

De kracht van jullie oer bewustzijn, bevindt zich ik je eigen kern.

Vertrouw en geef je daaraan over.

Mijn Weg is een smalle weg. Welke loopt naar binnen. Van de buitenwereld af.

In jullie zelf mag dit pad zich uitkristalliseren. Onderwijl mee bewegend in de omgeving zelf.

IK ben daar waar jij het minste kijkt. In jezelf.

Hoe meer jij je druk maakt over jouw leven en jouw omgeving, hoe minder je MIJ ziet.

Ik groet jullie,

De Christus


Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page