top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverLichtkind

De Oorspronkelijke Wereld en Alcyone



Regelmatig komt de vraag waar de informatie vandaan komt en hoe dit voor mij werkt.

Dat is soms lastig uit te leggen vanwege 2 redenen:

Zolang ik me herinner, is de informatie er gewoon. Dus ik ontvang het niet, maar ik voel zodra mijn systeem tot rust komt, dat de vele informatie binnen 1 enkele seconde beschikbaar is.

Alsof alles binnen die ene tel geopenbaard wordt.

Ten tweede, de informatie komt niet met woorden, maar middels downloads.

Dat wil zeggen dat de informatie middels lichtbelijningen mijn eigen systeem activeert.

De informatie wordt gedoseerd en komt op het moment dat het nodig is en mijn persoonlijke leven fungeert als het platform waarbinnen de informatie in menselijke aspecten naar buiten komt.



Een voorbeeld hiervan is:

Ik lees zelden tot nooit een boek volledig uit. Doch slechts enkele bladzijden. Zodra er iets geactiveerd wordt in mijn systeem, vindt er een download plaats, waardoor er complete beelden, ervaringen, impulsen en energieën, allemaal tegelijk samenvallen.

Hierdoor begint mijn aardse ik het te begrijpen, zonder dat ik dit in woorden kan uitleggen.

Pas zodra ik begin te schrijven of te voelen, beginnen zich er woorden in menselijke taal te vormen van de gedownloade informatie.



Het moment waarop informatie gedownload wordt, heb ik niet in de hand. Is niet te voorspellen. Dat is maar goed ook, want anders zou mijn wil er teveel op zitten met alle gevolgen van dien.

Het is voor mij dus erg belangrijk om voldoende momenten in volledige rust te zijn. Helaas lukt me dit vaak niet. Het leven is best druk als alleenstaande moeder.


Indien het Licht absoluut de informatie wil downloaden en ik houd het met mijn wil tegen, zeg maar, dan gebeurt het nog wel eens dat ik ’s nachts in mijn dromen geïnstrueerd en onderricht wordt.

Sinds mijn 20e werd ik regelmatig ’s nachts meegenomen naar plekken en mensen op planeet aarde, die een heling behoefden.

Hele consulten heb ik ’s nachts gegeven. Vaak aan mensen die ik amper of niet kende, maar waarvan het Licht vond dat dit nodig was.



De informatie komt via de Grote Centrale Zon Alcyone vanuit het Oer bewustzijn:

Buiten jullie Melkweg en de Kosmos bevindt zich een andere wereld die eigenlijk geen wereld is. Het is een Staat van Zijn welke zich misschien nog het beste laat kenmerken als de Eeuwige Klank.

Middels de geleidende Lichtlijnen van Hemelse Klanken, pulseert het Oer bewustzijn en creëert zichzelf.

Wanneer je dit eenmaal hebt ervaren, begint de lange weg door de manifestatie van Lichtlijnen, tot expressie van de vorm, om deze Klank van de Oer wereld, overal te doen klinken…

Wij zeggen dat dit de manifestatie drift is van het Licht.


Eon na eon, is nu het pad begonnen, om de Oerklank te leven en te verspreiden. De werelden ontstaan hierdoor.

Het grootste trauma van veel Kosmische bewoners in onze Melkweg, is het verlies van deze oerklank van de oorspronkelijke wereld.

Zodra het Ware Licht middels Alcyone zich binnen de Melkweg zal openbaren, zullen vele zielen de weg terug naar de Oorspronkelijke Wereld nemen.

Om dit te vertragen, dan wel te voorkomen, hebben de Demiurgische engelen en lichtwezens het valse licht geschapen, met als triest gevolg dat de aanhangende elitaire Melkweg bewoners, de eerste matrix gecreëerd hebben.

In deze matrix wordt continue valse informatie en foutieve downloads gepulseerd, om alle bewoners weg te houden van het Oorspronkelijke Bewustzijn.

De matrix wordt dus continue met valse klanken gemasseerd, waardoor de energie trechters die chakra’s genoemd worden, ofwel vortexen, in een voortdurende staat van alertheid en activiteit zijn.

Heirdoor blijft het bewustzijn breed toegankelijk voor alle impulsen van buitenaf.

(lees: de impulsen die de matrix wil dat jullie opvangen)


Mijn bewustzijn staat in verbinding met de Oorspronkelijke Wereld en hierdoor zijn de herinneringen aan mijn kosmische levens als ook aan mijn aardse levens, actief in mijn bewustzijn.

Dit betekent dat ik de archieven van de aarde, de Pleiaden en Alcyone, tot mijn beschikking heb.



Vanaf mijn geboorte word ik bijgestaan vanuit de kosmos, door twaalf Alcyone broeders. Zij hebben heel het universum vanuit de Oorspronkelijke Wereld doorlopen.

Via de zogenaamde portals of Light, reizen zij het universum door. In mijn dromen reis ik regelmatig met hen mee.

Dit kun je vergelijken met een hele lange kosmische trechter of eindeloze glijbaan, die door de verschillende kosmische werelden zoeft.

Vanuit mijn aardse perspectieven, word ik bijgestaan door vele Lichtwezens, waaronder de zus van Jezus de Christus, die Anna heet.

Zij is degene die mij op de aardse beproevingen heeft voorbereid.


Met woorden is het amper uit te leggen. Woorden worden altijd in deze matrix gevangen en gemanipuleerd, vandaar dat dit vermeden wordt met de gedownloade informatie.


Voor enkele maanden terug kwam er informatie over de daadwerkelijke climax mbt de Eindtijd.

Dit duurt echter nog even.

Daar zal tzt door Alcyone informatie over naar buiten afgegeven worden. De aarde zal in ieder geval drie dagen in complete duisternis gehuld zijn.


We hoeven niet te vrezen. Het Licht zorgt voor zijn zielen.

Alles op zijn tijd.

De informatie komt zodra wij het dienen te weten.


Is de informatie van de Pleiaden en Alcyone altijd zuiver?

Dat weet geen mens.

Daarvoor is de gevangenis van ons lichaam en onze mentale bewustzijn al teveel gevangen gezet binnen de matrix.

Maar ik voel altijd de energie en informatie vibreren. Mijn hart wordt aangeraakt en ik voel gek genoeg, ondanks de soms heftige boodschappen, altijd een innerlijke rust.

Dat zijn voor mij de tekenen dat de Waarheid vanuit de Oorspronkelijke Wereld, de enige juiste is.


Met liefdevolle groet,

Helma




Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page