top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverLichtkind

Deze week, opzienbarend Youtube filmpje online.

Goedenavond allemaal,


Ja ik weet het, Lichtkind heeft vakantie en dat is ook hard nodig, maar tja, zoals ik al eens eerder benoemde, bewustzijn zet je niet uit😊

Inwendig gebeurt er veel, er komen nieuwe openbaringen en informatie welke binnen enkele uren door mij opgeschreven moeten worden zodat ik het in mijn dag bewustzijn niet vergeet en de kennis van het oer bewustzijn feitelijk kan indalen.

Zo ontstond ook “plotseling” het filmpje wat deze week nog online komt.

Zeer ijle kennis welke lang niet voor iedereen is weggelegd, maar toch naar de mensheid mag komen zodat voor wie horen wil en in zichzelf wil voelen, er mee aan de slag kan gaan.

Het kwam zo plotsklaps als een innerlijke impuls in mijn systeem, dat ik me niet bedacht heb en ben gaan zitten. Het was al laat ’s avonds en buiten was het nog vrij warm, zodat ik voor het open raam ging zitten en de camera aan zette.


Het filmpje is meteen een oefening in focussen op het meest essentiële geworden, want er gingen die avond nogal wat auto’s langs met het nodige kabaal😊

Nu heeft mijn zoon aardig wat kunnen filteren van het achtergrond lawaai, dus al met al denk ik dat het nog wel meevalt.

Evenals de belichting: door het felle lamplicht, beweegt af en toe de camera om te focussen op mijn hoofd.

Al met al een mooie oefening om gecentreerd en geconcentreerd te blijven op het meest wezenlijke.

Precies de uitdaging van deze Tijd!!


Een intrigerende boodschap en uitleg van het Oer Licht, welke alle huidige processen die zich vandaag de dag afspelen op onze planeet, overstijgt.

De Val van de Demiurg…

Tweeërlei uit te leggen: Hoe wij in de val van de Demiurg vastzitten….

En…

Hoe wij de Demiurg persoonlijk ten val kunnen brengen.

We zijn zoveel sterker als we ooit gedacht hebben.

Maar….

BLIJF JE INNERLJKE ARBEID DOEN!

Werken aan jezelf, je persoonlijkheid en je ego.

Liefde is niet iets wat op afroep komt. Het ontstaat en creëert zichzelf, zodra jij al jouw innerlijke schaduwdelen en schaduwpersoonlijkheden doorziet!

Een pittige uitdaging voor de hele mensheid.


“De Val van de Demiurg”…

Deze week online.


Misschien huiver je, verbaast het je, houd je het niet voor mogelijk, maar vooral, laat je vertrouwen het winnen!

Jij bent niet alleen het schepsel van deze schepping, maar tevens de schepper!!!

Liefs Helma



Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page