top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverLichtkind

FB groep LICHTKIND Circle

Lieve allemaal,

Het spel wat gaande is in ons zonnestelsel en op aarde, wordt hoog gespeeld.

Zeer hoog.

Niet alles valt te overzien en we weten meer niet dan wel.

In langen leste kunnen we linksom of rechtsom het spiritueel mooi verpakken, maar het duister heeft de komende jaren vrij spel.

Het duister is zeer intelligent. Alle ingangen die het kan pakken, zal het pakken.

Alle kennis die het heeft gekopieerd van het Licht, zal het inzetten.

De mens heeft daarin een beperking omdat het menselijke ras zeer lang in quarantaine is gehouden, waar nu langzamerhand een ontwaking in komt.

We zijn er nog (lang) niet.

Dat weet het duister ook.


Maar het Licht kent en voorziet alle stappen. Omdat duister nou eenmaal de schaduw van het Licht heeft gemanifesteerd.

Ik weet niet hoe alles zich zal gaan ontwikkelen. De grove lijnen zijn duidelijk, maar ons innerlijk bepaalt hoe eea exact zal gaan verlopen.

Af en toe ga ik in verbinding met de buitenwereld, doch vaak trek ik me terug. De enigste manier om dicht bij mezelf en de AL VADER te zijn.


LICHTKIND is een zeer ijle energie.

De daaruit voortkomende YT filmpjes en de boeken NIEUWE DAGERAAD, komen hier uit voort.

Het is rechtstreeks het Woord van mijn Vader, afkomstig van de Oorspronkelijke Wereld buiten de schepping, wat ik ontvangen en doorgeven mag.

Of iemand hier voor open staat, bepaalt gelukkig elk mens zelf.


De filmpjes en de boeken zijn studiemateriaal.

Ze dienen naar binnen getrokken te worden door elk mens die de ijle zuivere vibratie ervan voelt.

Een filmpje enkele keren herhaaldelijk bekijken, vaak ook met de ogen dicht, is nodig om dieper in ZIJN Woord te zakken.


In de wereld gebeurt nu zeer veel. Zeker ook onder de wakkere mensen en in de spirituele wereld.

Er is veel ruis en “junkfood” aanwezig onder alle berichten. Ook op Social Media.

Hoe mooier en meer gelikt iets eruit ziet of is, hoe minder innerlijk Licht er vaak schijnt.

Het Licht dient ijl te blijven, zuiver, puur en ontvankelijk voor Gods Woord.

Dat lukt alleen door je eigen innerlijke huiswerk te doen.


Door alle berichten die binnen de Circle geplaatst werden, hoe goed bedoelt ook, is hierin voor mij een vervuiling ontstaan welke niet wenselijk is en zeker niet past bij de energie van LICHTKIND.


Alle YT filmpjes die ik mocht maken en de boeken NIEUWE DAGERAAD, omvatten alle informatie die nodig is om door deze tijden heen te komen.

Maar je dient ze wel naar binnen te trekken en herhaaldelijk te zien en te her beluisteren.

Zoals veel mensen tegen mij zeggen: “de derde, vierde en soms wel vijfde keer dat ik een filmpje luister, ontvang ik steeds diepere inzichten en meer informatie!”

En zo werkt het ook.


Dat noemen we innerlijke arbeid verrichten voor het Licht.

Velen zijn hier aan toe.

Velen ook niet.

Zoals ik altijd zeg, alles is prima. En voor elk wat wils in het hele land.


Maar zoals ik ook altijd zeg, het duister viert hoogtij en is nog lang niet klaar.

En daarom baken ik mijn FB groep af, voor enkel degenen die mijn filmpjes voelen, ervaren en herhaaldelijk tot zich nemen.

Omdat dit de manier is om in stilte, jezelf te ontstijgen en te bevrijden van het duister en diens matrix.

(boek III NIEUWE DAGERAAD gaat hier uitgebreid op in)


In de nieuwe LICHTKIND CIRCLE, worden dan ook regelmatig nieuwe filmpjes van mij gepost, maar zeker ook oude, waarop dieper ingegaan kan worden.

Alle ingezonden artikelen of berichten dienen de LICHTKIND energie te ondersteunen en ter verruiming en verdieping van het menselijke bewustzijn te zijn.

En dus niet om het bewustzijn spiritueel te verlekkeren.


Persoonlijke verhalen, persoonlijke gedichten, ondersteunende video’s en muziek, horen in deze ijle LICHTKIND energie thuis. Als beheerders zullen we dan ook in de nieuwe FB groep niet alles zonder meer toelaten om gepost te worden.

Hopelijk begrijpen jullie deze keuze.


Ik besef me zeer goed dat sommigen deze nieuwe constructie misschien niet zullen waarderen, immers er wordt meer verantwoordelijkheid van ieder lid gevraagd.

Om goed na te denken en te voelen wat je plaatst binnen de LICHTKIND Circle. Dat het waardevol is en aansluit bij de identiteit en zuiverheid van LICHTKIND.

Je kunt dus iets minder gemakkelijk zomaar passief meeliften.

Maar dat is nu juist de enige constructie waarop het zuivere licht van de LICHTKIND Circle afgestemd en uitgelijnd kan blijven in het Hoogste Licht zelf.


Een maandelijkse donatie blijft zeer welkom om mijn waardevolle werk te kunnen voortzetten. Groot of klein, het gaat om het gebaar.


Mijn werk is voor de mensheid en ik geef al mijn liefde en energie hiervoor. Al zolang ik leef.

Maar (helaas) heb ook ik mijn maandelijkse lasten te betalen.

Wil je mijn werk ondersteunen stuur dan even een mailtje naar betty@lichtkind.nl


Om rechtop te staan voor het Licht en dit met hart en ziel te bewaken, gaat nou eenmaal niet altijd samen om met iedereen vriendjes te willen blijven.

Het Licht van LICHTKIND is verbonden vanuit het hart met hen die het Woord Gods ervaren in zichzelf…


Belangrijk:

Ik heb inmiddels de nieuwe FB groep LICHTKIND Circle gemaakt.


Om je voor de nieuwe groep aan te melden, dien je enkele vragen te beantwoorden en akkoord te gaan met de groepsregels.

Zodat wij weten wie we voor ons hebben. Ons naakte aangezicht is ons Goddelijke gezicht😊

Onnodig om te vermelden dat de nieuwe groep in liefde en integriteit elkaars privacy respecteert.


Aanstaande maandag om 20 uur gaat deze oude FB groep (de Circle of Light) uit de lucht en maandag 4 oktober zullen wij de nieuwe aanvragen toevoegen.


Hoop jullie in alle Liefde te mogen verwelkomen in mijn nieuwe LICHTKIND Circle groep!


Liefs van mij, Helma

(en natuurlijk Betty)

De beheerders van de facebook groep: LICHTKIND Circle.

















Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page