top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverLichtkind

De dag des onheils

Geliefd medemens,


Er zijn vragen en onduidelijkheden over hoe het allemaal gaat in onze wereld.


Het plan van het duister is om de wakkere mensen, tegen elkaar op te zetten, zodat die elkaar aanvallen. Dan hoeft het duister niets meer te doen.

Omdat wij wakkere mensen elkaar al aanvallen!


Het astrale veld smult ervan en bekrachtigt zich ermee.

In plaats van dat wakkere zielen elkaar ondersteunen, vallen ze elkaar af.

Exact wat het duister wil.


Ik schrijf uit mezelf en hoe het is. Met liefde voor de mensheid fungeer ik als boodschapper. Don’t blame the messenger 😊

Iedereen heeft zijn dingen, ik ook, ik ben ook nog op pad in mijn mens zijn. Laten we daarin mild zijn naar elkaar.


Dus summier wat informatie:


Al maanden terug kwam het visioen over de dag des onheils in een droom/visioen.

De rampspoed die over de mensheid heen zal komen. Dit heeft in hoge mate met mijn verhaal hierboven te maken.

De mensheid is simpelweg nog niet liefdevol genoeg naar elkaar en er is nog veel te veel ruimte om elkaar negatief aan te vallen.


Gelukkig is een steeds groter wordende groep mensen wel liefdevol en dankbaar voor de zuivere informatie van de Goddelijke Bron.

In plaats van de boodschapper aan te vallen, zijn deze sterk groeiende groep mensen, zeer dankbaar voor de unieke informatie zoals die nu naar de Aarde mag komen.

Ook deze mens kent het Licht.


Het Licht slaat niet terug. Het Licht legt gevoelige informatie bloot en altijd de vinger op de zere plek.

Bij een aanval en een klap op de wang, keer in de energie, die ander je andere wang toe. De Christus heeft ons dat geleerd.

We nemen de verantwoordelijkheid voor onze eigen emoties en gevoelens en houden het astrale veld zuiver hierdoor.

In liefde zijn WIJ en in liefde BLIJVEN WIJ.

Dat is de uitdaging van deze tijd!


Maar goed.

De mensheid laat zich nog steeds veel te negatief uit over anderen en met name degene die hun kop hoog boven het maaiveld uitsteken.

Hoge bomen vangen echt veel wind, kan ik je vertellen, soms zelfs een orkaan😊


Summier verwoord:

Wanneer de dag des onheils begint, start de profetie. De CHRISTUS ZEGT : “NIEMAND WEET WANNEER DIE DAG IS, DAN ENKEL ONZE ALVADER”


De toorn Gods is dan gekomen. De eerste tekenen zullen zich aandienen:


Enkele maanden daarvoor, zullen vele mensen de aarde verlaten. Door ziekte, gevolgen van….en de negativiteit wat ze de wereld in gestrooid hebben. (het Astrale veld is de komende maanden, jaren bezig met zielen van het aardse vlak te hengelen!)


De mensheid dient zo snel mogelijk naar binnen te gaan en hun huizen niet te verlaten. Ik heb dat in een visioen gezien en het zou kunnen gebeuren. Laten we hopen dat het niet gebeurt, maar ik wil het toch delen met jullie. Doe ermee wat je wilt.


Voeding in glas bederft in een enkele seconde. Dus groenten in blik in opslag.


Zie mijn YT filmpje #40 De Val van de Demiurg.

Mensen, het is tijd om echt wakker te worden en naar binnen te keren en te gaan.


Onder geen beding naar buiten kijken. Blijf heel dicht bij jezelf op dat moment en wacht totdat het voorbij is.

Koester de Liefde voor God en blijf met je dierbaren deze dagen binnen!

Groente in blik, kaarsen en paar flessen water is voldoende omdat op de 7e dag het buiten waarschijnlijk veilig is.

We zullen dit van binnen voelen.


In die dagen zullen we minder voeding en drinken nodig hebben, daar we onder bescherming van de AL VADER staan.

We bidden, zijn in Liefde voor onze VADER en MOEDER GODS en koesteren onze dierbaren.

We bidden voor al die verloren gegane zielen en wachten af. In vertrouwen, in geduld.

We weten dat indien God het wil, we het zullen overleven.


Het WOORD GODS:

“LET OP HET GEDRAG VAN DE DIEREN.

DE TEKENEN ZULLEN ZICH VOORTIJDS AANDIENEN.

JE ZULT WETEN WANNEER HET BEGINT.

BLIJF MIJ VERTROUWEN

ER ZAL JE NIETS GEBEUREN,

INDIEN JE IN MIJ BLIJFT!

NIEMAND WEET WANNEER DIE DAG IS, DAN ENKEL ONZE ALVADER”

DE CHRISTUS


NB: stuur geen mail of chat naar mij.

Mijn energie moet zich bundelen. Zoals gezegd zal ik laten weten wanneer we in groepjes bij elkaar komen.


Liefs Helma Broekman (slechts de boodschapper)




Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page