top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverLichtkind

Lieve allemaal,

Vanmorgen (21 april 2022) mocht ik nieuwe informatie ontvangen die van wezenlijk belang is in deze tijd, om tot ons te nemen.

De informatie is echter van zo’n ijle energie en bijzondere aard, dat ik nog enigszins twijfel of ik hier nu al een YT filmpje van moet/mag maken.


Alle informatie wat hedendaags tot de mensheid komt, van infiltratie van reptielachtige, tot mRNA veranderde DNA strengen tot de vorming van de nieuwe transhumane mens, zijn de “basistools” voor een groots omvangrijk doel van het duister ofwel Lucifer.

Op aarde is het daarvoor nodig dat de mensheid steeds meer gevangen raakt en monddood wordt gemaakt, waarin wij als willoze, doelloze en gevoelloze ‘mensen’ manipuleerbaar zijn voor dit hoofddoel ofwel: einddoel.


De laatste maanden heb ik gemerkt hoezeer mijn Bewustzijn zich verder aan het openen was en soms moest ik zelfs als “Helma” even een pas op de plaats maken om eea dieper in mijn systeem toe te kunnen laten en te laten integreren.

Dat dit proces in hoge mate tegelijkertijd opgaat met het ontvangen en uitschrijven van de informatie vanuit de Oorspronkelijke Wereld (buiten de matrix om) voor

boek NIEUWE DAGERAAD III behoeft geen verdere uitleg.


De eindstreep is (nog) niet in zicht.

Het is complex en soms niet meer voor mogelijk te houden in wat voor wereld we nu al aanbeland zijn en wat ons allemaal nog te wachten staat.

De enige manier om alles het hoofd te kunnen blijven bieden en ons systeem veilig te houden, is het zeer smalle pad van Bewustwording op te gaan.

Het smalle pad wat leidt naar ons Oorspronkelijke Zelf, thuishorend in de Oorspronkelijke wereld.

Daar is waar het duister niet bij kan en vanuit dit Bewustzijn kan hier op aarde, de elite onze Wezenlijke (Goddelijke) aard van ZIJN, niet vernietigen of aantasten.


Soms twijfel ik. Over de informatie wel of niet naar buiten te brengen en vooral, wanneer het juiste tijdstip hier voor is…

Ik laat het bezinken en vraag het LICHT om raad.


We zullen hoe dan ook aan zelfstudie moeten doen om onszelf ten diepste te leren kennen.

Dit kost energie, tijd en herhaaldelijk de doorgekomen informatie vanuit het Oorspronkelijke Veld tot ons te nemen.

(en dat in een wereld waarin de berichtgevingen over elkaar heen bulderen)


Lieve medemens, ik gun het even de tijd.

Word vervolgd…


Helma




Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page