top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverLichtkind

Lieve medemens,

Aan alles merk en ervaar ik hoe mijn kanaal wordt opgerekt en zich meer en meer opent. Nu de Mensheid de laatste fase van de Eindtijd is binnengegaan, is de informatie vanuit het Oorspronkelijke Goddelijke veld enorm.

Een onuitputtelijke bron van informatie, kennis en wijsheid die ik als de persoon “Helma” soms ook niet per direct volgen kan.


Momenteel is de mensheid veel bezig met randzaken die enkel dienen als tijdelijke bevrediging van diepe spirituele behoeften en een willen begrijpen van de absurde wereld vandaag de dag, echter deze randzaken bieden geen daadwerkelijke oplossing en brengt de mens niet dichter bij haar Werkelijke Oorsprong en een Open Bewustzijn.


Het LICHT zet mijn kanaal in om informatie en (Kosmische) kennis op aarde te brengen zodat de mens kan groeien naar dit Open Bewustzijn in een innerlijk ontwakingsproces dwars door het bombardement van de eindtijd heen.


Inmiddels weten heel veel mensen dat mijn boeken, artikelen en filmpjes voor hen onthullende eye-openers zijn en hoewel niet altijd gemakkelijk om de Waarheid Gods tot zich te nemen, helpt dit je naar het echte wakker worden van je ziel en bewustzijn.


Binnenkort mijn nieuwste artikel wat vanuit de Goddelijke Oorspronkelijke wereld voor mensheid van belang is. Het LICHT weet wat door moet komen en mensheid dient te weten.


Wat anderen hiervan vinden en/of het al dan niet groeiende aantal mensen dat mijn kanaal weet te vinden, is van ondergeschikt belang.


“Slechts degene vindt het Koninkrijk Gods die met vlijt in zijn binnentuin het onkruid wiedt”

Jezus de 12e Christus vanuit het Oorspronkelijke veld – LICHTKIND, Helma Broekman©


4 oktober 2022

Helma





Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page