top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverLichtkind

Lieve medemens

Regelmatig ontvang ik naar aanleiding van 1 van mijn artikelen mailtjes met informatie en/of video beelden die mitsen en maren bij mijn artikelen plaatsen.

Zodra ik bijvoorbeeld een scherpe uitspraak doe om mensen aan het denken en voelen te zetten, komen er talrijke mailtjes binnen die het tegendeel beweren.


Misschien is het goed te vermelden dat ik NIETS met deze mailtjes doe.

Ik pretendeer niet de waarheid te hebben of het beter te weten maar heb wel met mijn open en hoge bewustzijn veelal een andere kijk op de werkelijkheid dan de meeste mensen hebben.

Ik val niemand aan en niemand af.

De Dalai Lama niet en ook transgenders niet.

Iedereen in zijn recht en iedereen in zijn (eigen)waarde.

Maar de tijdsgeest dringt wel steeds meer aan om de mensheid tot nadenken en zelf voelen aan te zetten om ieders’ eigen unieke authentieke innerlijke waarheid boven water te krijgen.


Juist in de komende jaren zal je eigen INNERLIJKE waarheid als een vuurtoren fungeren voor jezelf en anderen in de duisternis die nog komen gaat.

Er worden nu tegenwoordig zoveel video’s en filmpjes gemaakt en allerlei informatie geschreven dat niets nog langer is wat het lijkt.

Maar bovenal: NIEMAND is nog dat wat het lijkt.


Dus dringend verzoek:

Gelieve geen verwijzingen, filmpjes of hele epistels te mailen omdat jij kanttekeningen bij mijn artikelen en filmpjes zet.

Daarvoor zijn ze niet bedoeld.

Wèl om jou aan het denken en voelen te zetten. IN jezelf. JOUW INNERLIJKE WAARHEID ontdekkend.


Mijn kanaal is bedoeld om de Mensheid vanuit het 3D perspectief de Kosmische Werkelijkheid te laten ervaren.

Wat je er nu van vindt of niet, het is altijd uit liefde voor het menselijke ras.

Niets meer. Niets minder.


Liefs Helma




Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page