top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverLichtkind

MAILWISSELING LICHTKIND:

Van C…..

Ik ga hier met deze email Helma Broekman een stevig hart onder de riem steken.


Ik ga u mijn beleven van een heel jaar (ik had daar de tijd en interesse voor) onophoudelijk you tube filmpjes bekeken te hebben van allerlei zelf benoemde goeroes meedelen.

U Helma Broekman springt hier met kop en schouders boven uit.

Aan alle woorden, wijsheid, intellect en overstromende hartewarmte zijn deze opvoedende colleges, want dat zijn ze, te merken dat de kijker en luisteraar hier op het juiste pad zit.

Daarvoor heel veel dank, heb ze allemaal gevolgd.

Het overige deel van de filmsterren die de you tube verkondigingen heeft ontdekt, doet dat uit geheel egoïstische redenen.

Succes Helma voor jou en je kids en je hondjes en je dagelijkse bedoeningen waar je niet onderuit komt.

Dikke knuffel van C…..



Helma:

Oh lieve C….. wat een hartverwarmende mail!!!!

Het doet mij zo goed!!!! DANK JE WEL!

Ik zou het wel heel leuk vinden als ik dit (vanzelfsprekend zonder jouw naam) op mijn Telegram kanaal mag zetten?

Vind je dat oké?

Super deze ondersteuning!!!!

Dikke knuffel van mij!!

Liefs Helma



C:

Uiteraard!!!



Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page