top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverLichtkind

NIEUWE DAGERAAD BOEK III IS ONDERWEG NAAR DE DRUKKER!

Onder een hele kleine voorbehoud (omdat we in vreemde tijden leven moet ik maar een kleine slag om de arm houden) wordt er een pallet boeken

NIEUWE DAGERAAD III in de tweede helft van september geleverd!

Een spannende tijd waar we, in aanloop naar, nog de nodige voorbereidingen voor moeten treffen.


Onlangs reden mijn dochter en ik in de auto op de autoweg en rijdt daar een grote vrachtwagen met allemaal boomstammen erop.

Gekscherend zegt ze: “Kijk mam, daar gaan je boeken onderweg naar de drukker!”😊

Ze maakte gauw een foto met haar mobiel en deze wil ik je niet onthouden.


Zo ontzettend dankbaar ben ik voor al jullie steun en donaties om dit mogelijk te kunnen maken!

Hartverwarmend…


Zo gauw ik meer weet laat ik het weten.

Word vervolgd!


Liefs Helma Broekman



Recente blogposts

Alles weergeven

© Lichtkind 2021 door Sander Broekman.

  • White YouTube Icon
  • Facebook Clean
bottom of page