top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverLichtkind

NIEUWE DAGERAAD III

Betr.: Aanvraag m.b.t. jouw nieuwste boek 'Nieuwe Dageraad III' Lieve Helma, Een tijdje gelden heb ik jouw nieuwste boek 'Nieuwe Dageraad III' (via een mailtje aan jou) aangevraagd, waarop jij al had gereageerd. Omdat dit boek voortaan alleen via jouw eigen uitgeverij kan worden uitgebracht, kan ik dit boek w.s. alleen nog rechtstreeks via jou worden aangevraagd. Als dit dit niet geval is, zou je mij dan nog even willen uitleggen hoe ik dit op wel de juiste manier dien te doen? Thanks. Nog even een andere vraag: Ik mis jouw video-talks via YouTube. Kan het zijn dat je deze 'talks' nu via een ander platform doet? En zo ja, heb je dan nog even de link van dit platform voor me? Thanks. Voor het prachtig werk wat jij (al lange tijd) doet. Hartegroetjes en liefs Hallo…

We hebben ontzettend veel tegenwerking gehad met het uitbrengen van ND III.

Het mag duidelijk niet onder de mensheid komen, dat is ook een van de belangrijkste redenen om het in eigen beheer uit te geven. Als je de inhoud van het boek ziet, begin je te begrijpen waarom het spel zo hoog wordt gespeeld…


Sinds enkele dagen ligt het script eindelijk bij de drukker en wacht ik op een eerste proefdruk. Indien die goed is, zijn we klaar om de eerste oplage van het boek te laten drukken.


Als alleenstaande moeder moet ik zeer zorgvuldig omgaan met mijn uitgaven. Enkel met behulp van jullie donaties - waarvoor nogmaals mijn grote dank! - is het mogelijk om de eerste 1500 exemplaren te laten drukken, en ook boek I en II NIEUWE DAGERAAD in eigen beheer uit te geven.

Dat is mede noodzakelijk omdat mijn huidige uitgever zijn handen ervan wil terugtrekken, vanwege de informatie in alle NIEUWE DAGERAAD BOEKEN.


Het zal goed zijn zoals het gaat.

Zodra het zover is laat ik dat weten via mijn Telegram kanaal (hoewel dat zwaar wordt gecensureerd) en via mijn website. Het plan is om de nieuwe website / platform - dat eveneens mogelijk wordt gemaakt dankzij jullie niet aflatende steun - tegelijkertijd te lanceren met de verschijning van


NIEUWE DAGERAAD boek III - De ontmaskering van het duister.


Wat betreft de video filmpjes:

De laatste tijd waren er processen gaande die al mijn energie vergden. Een artikel schrijven heeft wat minder impact dan een video opname maken.

Vanmorgen was daar opeens wel de “uitnodiging” om een filmpje op te nemen. Zodra deze gemonteerd is door mijn zoon wordt deze op YT geplaatst.

Als deze tenminste blijft staan omdat ook mijn YT kanaal wordt gecensureerd.


Even afwachten dus nog!


Bedankt dat je mijn kanaal volgt,

Veel liefs terug, Helma

LICHTKIND

NL91 INGB 0398 6145 47

o.v.v donatie


Dank je wel.



Recente blogposts

Alles weergeven

© Lichtkind 2021 door Sander Broekman.

  • White YouTube Icon
  • Facebook Clean
bottom of page