top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverLichtkind

Nieuwe LK video + informatie ND III

Hallo allemaal,


Morgen gaat het script van NIEUWE DAGERAAD III en van de eerste twee Nieuwe Dageraad boeken opnieuw naar de drukker.

Mijn zoon en ik kwamen toch nog wat schoonheidsfoutjes tegen en deze hebben we er vandaag allemaal uitgehaald.

Er zal (weer) eerst een proefdruk worden gemaakt die we met ongeveer een week thuis hebben.

Na deze nagekeken te hebben (de verwachting is dat het nu helemaal goed is) kunnen we opdracht geven tot het drukken van de boeken!

Dit proces zal zo’n 4 weken duren. We hebben de drukker gevraagd of het eerder kon, maar helaas is dat niet mogelijk.


Als jullie het leuk vinden om hier de hele inhoudsopgave en het voorwoord (alvast) te lezen, geef dan even een duimpje.

Bij genoeg duimpjes zal ik het hier posten😊


Het is helaas niet mogelijk om alvast een voorbestelling te doen.

Straks met de gelijktijdige lancering van het nieuwe platform kan het boek in eenvoudige stappen worden besteld.

Heel erg bedankt voor jullie steun zodat dit allemaal mogelijk kan worden gemaakt!


NIEUWE VIDEO LICHTKIND

Ondanks de drukte is het me gelukt om een nieuwe video opname te maken.

Ik vermoed dat dit filmpje informatie bevat wat ieder mens in deze barre tijden moet/mag weten.

Interessante en urgente informatie wat broodnodig is…

Mijn zoon zal ook dit filmpje een deze dagen proberen te monteren, terwijl Xander nog druk is met de laatste hand te leggen aan het nieuwe platform.


Nogmaals heel erg bedankt en jullie donatie blijft heel erg welkom.


LICHTKIND

NL91 INGB 0398 6145 47

o.v.v. donatie


Liefs Helma






Recente blogposts

Alles weergeven

© Lichtkind 2021 door Sander Broekman.

  • White YouTube Icon
  • Facebook Clean
bottom of page