top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverLichtkind

Ongewone dagen…

Het is vanwege mijn hypersensitieve kanaal dat bijna geen dag nog “gewoon” verloopt.

Nu zijn sinds die hele C crisis amper nog gewone dagen te beleven, maar toch moet me iets van het hart.

Daar waar ik normaliter geen uitgesproken drang of onderdrukte driften heb om tegen de buitenwereld menen te moeten “vechten”, demonstreren, lopen zeuren of mij te uiten, luidt toch deze zoveelste ongewone dag het markeringspunt van de buitenwereld (met alle mensen) in.


Eenmaal per week naar de supermarkt. De schappen zijn veelal leeg. Je kunt het die boeren niet kwalijk nemen, ze doorzien het veelal niet. Ze strijden voor de voortzetting van hun bedrijf en hun leven, laat staan dat ze inzien dat ze in langen leste zichzelf aan het ondermijnen zijn.

Van de overheid kun je niet winnen en van de machten die over deze aarde de heerschappij voeren, evenmin.

Ofwel je moet een zeer, zeer, zeer lange adem hebben, nog meer energie en nog meer vechtlust om vervolgens maar af te wachten of die ene behaalde kleine “overwinning” voldoende is om je strijdkracht voort te (blijven) zetten.


En daar waar “Appie” als DE arrogantste supermarkt onder supermarkten heerst en denkt er goed aan te doen om hun klanten enkel nog digitaal te laten betalen, is degene met het gele logo en de grote “J” de winkel die ik maar wekelijks eer aan doe.


De afgelopen dagen viel al op hoe men met de CERN deeltjesversneller aan het klooien is en daardoor de tijd versnelt. Zelfs planeet aarde gaat sneller met haar rotatiesnelheid.

Gevolg: drukkere dagen, hogere stresslevels en ineengedrukte energielichamen.


Bizarre atmosferische omstandigheden creëren een constante waarneming om in een onwerkelijke wereld aanwezig te zijn.

Zo ook in de supermarkt: onwerkelijke sfeer, onwerkelijke mensen en een onbestemd gevoel.

Thuis komt de ontlading.

Wat is er in godsnaam aan de hand???


Ik trek mezelf terug. Dat is regelmatig nodig om mijn kanaal af te (be)schermen.

Overal om mij heen ervaar ik donkere tentakelachtige energieën.

Pas nadat ik om mij heen het energieveld weer heb opgeschoond en contact leg met de Oorspronkelijke Goddelijke Wereld, verdwijnen ze.


DE KENTERING HEEFT PLAATSGEVONDEN:

Inmiddels zijn de tentakelachtige nano technologische energieën overal: binnen en buiten.

(zie YT filmpje LICHTKIND #44)

Ze “zoeken” de lichtste energie velden op en “vinden” hun weg naar binnen in ieders’ systeem.

Veel mensen zijn inmiddels al “besmet”. Ja, ook de “wakkeren”.


Deze Eindtijd gaat niet meer om strijden in en tegen de buitenwereld, maar de strijd voor het behoeden van je ziel en zaligheid in je binnenwereld zelf!

Amper iemand die dit beseft.

Amper iemand die dit onder ogen ziet.


Het is een pittige taak. Ook een eenzame.

Dat is wat het is.

Als een roepende in de woestijn onvermoeibaar voorwaarts.


HET VALT HEUS WEL OP HOE “ANDEREN” DE IJLE INFORMATIE VAN LICHTKIND INZETTEN TER VERSTERKING VAN HUN EIGEN PR KANAAL OM DE KIJKCIJFERS TE VERHOGEN.

ZONDER HIERIN DE ZUIVERE BRON WAARUIT DIT KOMT, VAN LICHTKIND TE BENOEMEN.


Echter informatie doorgeven zonder dit als zuiver kanaal doorvoelt en doorleeft te hebben, is een bodemloze put die de mensheid in plaats van bewuster maakt, ongemerkt dieper de karma tijdlijnen induwt.


WEER ANDEREN MENEN OP MIJN KANAAL TE MOETEN “PIKKEN”. HUN SNAVELS SCHERP EN ZOGENAAMD GROOTS VILEIN.


Omdat ik weet, zie, voel, ervaar en doorkrijg dat de mensheid er nog lang niet is.

De tijden zijn nog niet voorbij.

Er staat nog heel wat te gebeuren.

En waar iedereen denkt te strijden en wakker te zijn in en tegen de buitenwereld, bevindt de mensheid zich in een geheel andere strijd.


Ach ja, zoals ik al schreef, ongewone dagen.

Een pittige uitdagende, doch zeer dankbare, vervulde taak…

Als een roepende in de woestijn onvermoeibaar voorwaarts. Het LICHT is met mij en wellicht ook met jou?

Als je tenminste eerlijk bent en oprecht…


Helma




Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page