top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverLichtkind

Samenwerking LICHTKIND - Xander Nieuws

Hallo lieve medemensen,


De afgelopen maanden is mijn kanaal regelmatig aangehaald en gepromoot op de site Xander Nieuws. www.xandernieuws.net

We zijn half jaar geleden met elkaar in contact gekomen en tot mijn verbazing kwam ik erachter dat Xander zelf eveneens een smal pad bewandelt mbt zijn eigen werk als onderzoeksjournalist met het publiceren van zijn artikelen.


Ruim een jaar geleden is XN mijn kanaal gaan volgen en hierbij danig onder de indruk geraakt van de consistentie en zuiverheid van de boodschappen in mijn video’s, artikelen en boeken.


Citaat uit zijn artikel welke vanavond gepost wordt op XN:

“Hetzelfde geldt voor Helma's extreem hoge bewustzijn, zoals dat feitelijk wordt beschreven in het CIA document….. Helma (is) simpelweg vanuit zichzelf in staat om vrijwel zonder moeite direct contact te maken met de diverse genoemde hogere dimensies, inclusief die buiten de ruimte-tijd, en zelfs met de allerhoogste, daar waar het Licht van de Al-Vader vandaan komt, van het Absolute, van God. Dus Helma's zeer hoge bewustzijn is als de 'laserstraal' zoals die in het document wordt genoemd.


En nogmaals: informatie die verifieerbaar is, in die zin dat de wetenschap ontdekkingen heeft gedaan en nog steeds doet, maar die in die kringen helaas nooit een metafysische betekenis krijgen”.


Net als LICHTKIND nooit mag bundelen wegens bescherming van de ijle verbinding met de Oorspronkelijke Wereld ervoer ook hij dat zijn site nooit mocht bundelen om alles zo zuiver en dicht mogelijk bij de waarheid te houden.

Een drijfkracht die ook ik al mijn leven lang in mezelf en zeker binnen LICHTKIND herken.


Mijn kanaal is zeer sterk doch ook kwetsbaar in die zin van het woord dat ik als mens nooit enige verbinding in mijn werk met andere heldere mensen heb gelegd, dan enkel de open verbinding met het Licht van het Oorspronkelijke veld, het ABSOLUTE / GOD zelf.

Als mens maakt dit het pad misschien eenzaam, doch als kanaal is het een zeer vervullende taak.


Nooit heb ik enige noot gegeven aan de hoeveelheid views, abonnees of dat wat anderen over mijn kanaal zeggen.

De bescherming van de WAARHEID is en blijft mijn HOOGSTE PRIORITEIT om de Mensheid te begeleiden in de tijd die nog komen gaat.

Een zeer enerverende tijd waarbij ons nog het nodige te wachten staat.


Xander ziet het als zijn roeping om het ijle kanaal van LICHTKIND belangeloos te ondersteunen en te helpen, en na maanden dit doorvoeld te hebben is dit wat ik voel dat het LICHT wenst:

Een krachtige liefdevolle samenwerking van 2 autonome kanalen, waarbij XN het LICHTKIND kanaal ondersteunt en verder uitdraagt.


De WAARHEID WAT ONDER DE MENSHEID DIENT TE KOMEN welke mijn kanaal mag uitdragen met de ondersteuning van XN.


Helma Broekman




Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page