top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverLichtkind

Terugtrekken van Facebook.

Goedemorgen allemaal, zoals jullie gemerkt hebben ben ik van FB afgegaan na alle tekenen tot mij genomen te hebben.

Het is een lastige beslissing geweest waarin ik de keus moest maken om mijn kanaal te beschermen en transparant te kunnen houden.

Het Licht werkt enkel met vrijheid, liefde, doch ook zeker met een kritische en gedurfde blik, om het duister en het Licht naast elkaar te houden en zeker niet te laten infiltreren!

Mijn hele leven is een voorbereiding geweest om een kanaal van Licht te zijn en dat ging gepaard met moeilijke keuzes en bepaalde offers die daarbij noodgedwongen gebracht moesten worden.

Inmiddels is het kanaal zo ver geopend en beschikbaar voor het Licht, dat ik goed voor de balans tussen de aardse ik en het kanaal moet zorgen.

In verbinding blijf ik met jullie, doch in een andere vorm.

Mijn team werkt dagelijks hard om alle mails, aanvragen, verzoeken en de filmpjes te vertalen evenals de boeken ND.

Ik voel dat het Licht mij nu nodig heeft in een breder perspectief. Het gaat zoals het moet gaan. We dienen ons in deze eindtijd nergens meer aan vast te klampen dan enkel aan het Goddelijke Licht binnen in ons zelf.

Persoonlijke meningen, angsten en weerstand is het spel van je eigen holografische illusie.

Dit is de tijd waarin je of jezelf spiritueel wilt laten masseren of dieper ontwaakt in de rauwe werkelijkheid die bijna geen mens onder ogen wil zien, doch wel de enigste manier is om voorgoed jezelf te bevrijden.

Mijn taak is van kinds af aan een taak voor en ten behoeve van de mensheid. Mijn VADER roept en ik geef gehoor...

In dankbaarheid, met vreugde en een menselijke traan.


NB. Mijn team staat voor jullie klaar indien nodig. Zij staan in direct contact met mij en mijn kanaal.

šŸ’–Helma


Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page