top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverLichtkind

Verlaat niet de kudde van Uw Vader.


Steeds meer wordt duidelijk dat alles om de nanodeeltjes draait die ervoor moeten zorgen dat alle mensen gevangen worden in een technologische ontwikkeling die volledig aanstuurbaar is.

Het menselijke DNA is de Goddelijke blauwdruk die het mogelijk maakt om een uniek Goddelijk mens te manifesteren binnen de schepping.


Er is een niet menselijk, buitenaards mRNA onder de mensheid gebracht, die de volledige schepping van God wil traceren en onderwerpen.


Het rumoer zal toenemen. In de spirituele wereld en in de maatschappelijke wereld.

Steeds meer zullen mensen, zowel spirituele als niet spirituele, een zelf ontwikkelt model de wereld in brengen, welke onbedoeld nog meer de mensheid op een dwaalspoor brengt.


Het zogenaamde “problem – reaction – solution” model.

Creëer een probleem waar nagenoeg alle mensen in gevangen raken, of ze nu wel of niet gevaccineerd zijn.

Dit wekt een sterke reactie op die de mensheid vanuit emotie besluiten laat nemen.

De één besluit toch overstag te gaan voor het nemen van de spuit.

De ander besluit om zelf een spiritueel programma te gaan ontwikkelen, om deze onder de zoekende en steeds wanhopig wordende mensheid te brengen.


Wie van de spirituele mens kan het onderscheid maken en ziet de ware oplossing: het Licht van God zelf?

Veel mensen volgen zonder te beseffen, een surrogaat licht, als van een lamp welke prachtig schijnt.

Stad en land reizen mensen af om het Ware Licht te vinden. Maar men vindt het (nog) niet.

Kosten noch moeite worden gespaard om elke workshop te volgen en elk boek te lezen. Maar de Waarheid ervaart men niet.


Er is al eonen voorspeld dat de Ware Bron voor weinigen te vinden is. Niet omdat mensheid dit niet kan, maar omdat mensheid altijd “buiten zichzelf” zoekt.

De oplossingen worden gezocht in de buitenwereld.

Voor de ene mens worden oplossingen gezocht bij de overheid.

Voor de andere mens worden oplossingen gezocht bij een andere spirituele wakkere.


Maar wie zoekt IN zichzelf?

De hele wereld en het hele universum speelt zich af IN onszelf.

Reizen doe ik niet. Het mag niet meer als ongevaccineerde, maar ik deed het ook al niet.

Waarom?

In mijn Geest heb ik alle werelden al bezocht en gezien.

Lezen doe ik summier. Tijd is spaarzaam en er is veel waar ik meer van geniet. Wat ik moet weten, ervaar ik in mijn leven en voel ik zodra ik mijn leven elke dag leef.


Covid 19 schijnt te betekenen: “schaap”.

Het duister lacht erom. Blijkbaar zijn wij domme schapen die blindelings het duister gehoorzamen.

Maar ik ben dankbaar dat ik een schaap ben.

Een schaap van mijn Herder, behorend tot zijn kudde.

Net als iedereen. Die het Woord en de Liefde IN zichzelf zoekt en niet bij anderen.


Verlaat niet de kudde van Uw Vader.


De wereld wordt nog veel gekker. Het duister wordt nog zwarter. Telkenmale gaat er een tandje bij en wordt mensheid meer en meer opgerekt om het valse licht te aanvaarden.

Het gouden kalf wordt steeds meer vereerd. Waarom?

Omdat het zichtbaar is, tastbaar en schittert?

Waar is de Christus parel in mensheid zelf? Om te koesteren en te bewaken?


Hoe zwarter de atmosfeer wordt, hoe raarder de luchten, hoe zieker de mensen, hoe uitgebreider de QR code en hoe meer het menselijke DNA wordt misbruikt, hoe dieper wij IN onszelf zullen moeten keren.

Om het Licht van onszelf, de innerlijke Christus, te herkennen.

En te weten dat wij in de kudde van ONZE VADER horen. Als schapen. Die veilig zijn.


Het duister is intelligent. Weinigen doorzien zijn sluwheid.

De duivel vindt heus wel zijn weg in ieders’ leven en lichaam, als je als schaap niet bij ZIJN kudde bent.


Verlaat niet de kudde van Uw Vader.


Helma Broekman







Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page