top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverLichtkind

Vraag het LICHTKIND

Vraag:

Hoe kan ik nog functioneren als zo goed als iedereen gevaccineerd is en ik hiermee om moet gaan?

Tijdens mijn werk, privé, als ik in dezelfde ruimte zit waar ook gehoest en geniest wordt?

Het circuleert overal. Is de Goddelijke bescherming er wel?


Antwoord LICHTKIND:

Een vraag waar veel ongevaccineerde mensen nu mee te maken krijgen.

De vaccin-deeltjes worden overal nu in ras tempo verspreid en dat is beslist niet zonder risico, zoals ook wetenschappelijk is aangetoond.


Het grote voordeel van de ongevaccineerden is dat ze het niet rechtstreeks IN hun bloed krijgen, maar dat eerst de verschillende lagen van hun afweersysteem in werking worden gezet om de spike deeltjes er weer uit te werken.


Het aantal “geshedde” vaccindeeltjes zal helaas steeds verder oplopen nu steeds meer mensen de boosterprikken halen.

Daarmee neemt namelijk het gevaar toe dat mensen met een verminderd afweersysteem dit “gif” toch blijvend in hun lichaam krijgen als ze langdurig en/of veelvuldig worden blootgesteld.


Mijn kinderen hebben ook regelmatig klachten een dag nadat ze al die geshedde deeltjes hun lichaam binnen hebben gekregen van mede studenten, collega’s en vrienden.

Maar je dient deel te nemen aan het leven en sommige dingen kun je niet vermijden.


Niemand zal kunnen ontsnappen aan het maken van harde keuzes en besluiten om zichzelf in een veilige modus te kunnen houden.


De GODDELIJKE BESCHERMING is er zeker!!

Daar mag je op vertrouwen, maar die zal en kan er enkel zijn indien jezelf geen onnodige risico’s neemt en alle voorzorgsmaatregelen in acht neemt.

Blijf je gezonde verstand gebruiken en ga in gesprek met je medemens bijvoorbeeld niet te dicht bij degene staan zodat je speekseldeeltjes op je krijgt of binnenkrijgt.


Vertrouw op GOD, honderd procent, maar zoals ik vroeger altijd zei tegen mijn cursisten:

“Vertrouw op GOD, maar vergeet bij de Hema in de stad niet je fiets op slot te zetten!”


Helma Broekman©

Xander

(Team LICHTKIND)






Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page