top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverLichtkind

Vraag het Lichtkind

Lieve Helma of teamlid,


Ik heb het gevoel dat mijn gronding met de aardekern niet meer voldoet.


Voor mij persoonlijk was en is het goed gronden in de aardekern, de bezieling vd aarde, gaia én met haar trillingsverhogingen naar haar oorspronkelijkheid, heel belangrijk.


Toch denk ik vaak dat ik te laat wakker ben geworden en gezien het verleden van mijn huidige leven al gevangen ben, in control, overgenomen door het duister. (Dit is mij ook meerdere keren gezegd door mediums of healers).


Af en toe voelt de zwaartekracht als anders. Regelmatig voel ik bepaalde trillingen als ik in bed lig die diep uit de aarde komen, lijkt op een begin van een aardbeving.


Dus kort: welke gronding is voor nu belangrijk, kan het nog zoals ik al doe of is er inmiddels een andere manier noodzakelijk? En misschien weet jij wat te vertellen over die trillingen vanuit de aarde?



Lieve….

Het is heel goed mogelijk dat je middels de oerbron van het ALLICHT je gronding beter tot stand krijgt. Dat zou te maken kunnen hebben met een veranderde bewustzijnsstaat en dus ook ijlere trilling van je lichaam en ziel.


Die veranderde (verhoogde) bewustzijns staat is momenteel bij meerdere mensen gaande die dicht bij zichzelf blijven en zichzelf onder ogen blijven zien.

Het is in deze tijd best een uitdaging om hulp van andere healers of therapeuten te ontvangen, daar het vandaag de dag zeer nauwgezet komt qua trilling en frequenties die niet alleen jij uitzendt maar ook die ander.


Een “mismatch” qua afstemming of frequenties tijdens energetische behandelingen kan grotere consequenties hebben dan je denkt.

Ook woorden die gebruikt worden hebben een frequentie.

Over algemeen geldt: hoe hoger jouw trilling van bewustzijn is, hoe risicovoller het wordt om hulp van een andere energiewerker te ontvangen. Maar volg ook hierin natuurlijk je eigen gevoel.

Omdat in deze tijd er ALLES MEE GEMOEID IS OM JE EIGEN UNIEKE ZIELE TRILLING EN AUTHENCITEIT IN TACT TE HOUDEN!

En het duister ook via anderen kan werken om dit onderuit te halen. (zie hiervoor ook YT filmpje LICHTKIND #63)


Met de aarde is natuurlijk het nodige aan de hand en deze wordt momenteel geregeerd door zeer duistere krachten, dus hoezeer je haar ook liefhebt, toch zou ik mijn gronding daar niet op focussen.

Het elektromagnetische veld en ook de aardkern zelf is volop in rumoer en we weten gewoonweg nog niet welke uitwerking de komende jaren dit zal hebben op ons als mensen maar ook op de aarde zelf.

Deze jaren zijn in handen van het duister zoals is voorzegt en wij dienen heel dicht bij onszelf te blijven in absoluut vertrouwen, hoe verdrietig of eenzaam het (soms) ook is.


Laat je verdriet er zijn, het mag er zijn en ga daarna iets doen wat je fijn of leuk vindt. Al is het maar iets simpels of kleins…


De komende jaren worden we beproefd maar er zal ook voor ons gezorgd worden, echt waar.

Blijf het vertrouwen houden!


Lieve groet Helma en Team LK





Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page