top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverLichtkind

VRAAG LICHTKIND

Lieve Helma


Een dringende vraag.


Ik kom niet snel met vragen , maar deze blijft bij me hangen .

Mijn stiefdochter heeft een vriendin en haar broertje van 11 word s nachts vaak wakker en ziet dan schaduwen of zwarte gedaantes en is zo bang om te slapen nu dit ziet hij overigens ook overdag in het huis zelf .

Dit gebeurd sinds hij in november in Turkije is geweest bij zijn familie en terug thuis is gekomen , en word alleen maar erger.

Nu hadden ze hem vanmorgen voor school onder de douche gezet omdat hij zijn hele lichaam voelde tintelen , onder de warme douche kreeg hij ijskoud gevoel door zijn lichaam , en de hele dag op school bleef het bij zijn enkels heel erg tintelen nog .


Wat voor advies zou ik kunnen geven , voel echt met deze jongen mee .


Ik had zelf wel al uit eigen ervaring gezegd dat ze vooral geen spirituele hulp middelen in moeten zetten.

Ik heb hier als kind zelf ook veel mee te maken gehad en niets hielp, mijn ouders zijn zelfs met mij naar de neuroloog geweest en kinderpsychiater, tot ik ouder werd en het als onderdeel van mezelf ging zien wat zich in mij afspeelt .


Maar weet er inmiddels steeds beter mee om te gaan ook door jou filmpjes, boeken en artikelen waar ik iedere dag dankbaar voor ben .


Heel veel liefs....


ANTWOORD LICHTKIND


Lieve….


Heftig voor zo’n jongen en al helemaal als je niet de vinger erop krijgt wat het precies is.

Er bevindt zich een andere energie in zijn lichaam welke hij kan hebben opgelopen tijdens zijn verblijf in Turkije.

Is het echter hier niet gebeurd, dan kan het op andere manieren en plekken omdat

zijn energieveld van nature zeer open staat, omdat hij een gevoelig kind is en regelmatig al bijzondere innerlijke-, en boven natuurlijke ervaringen heeft.

Via de achterkant van zijn keel in de nek zie ik een energie sliert binnenkomen en deze kristalliseert zich uit tot beelden en ervaringen die hij waarneemt in het astrale veld.

(alsof hij een soort innerlijke telescoop hierdoor heeft die de ongeziene wereld waarneemt).


Omdat dit van nature een hele heldere jongen is ziet hij niet alleen allerlei entiteiten maar tevens energieën die vanuit en vanaf andere mensen komen die nog veel kampen met restenergie van hun innerlijk en/of verleden.

Het ijskoude gevoel in zijn lichaam getuigt van het feit dat er een andere energie dan die van hemzelf werkzaam is.


Belangrijk is dat je de volgende stappen in deze volgorde zet:


Het belangrijkste wat je moet doen is deze jongen op zijn EIGEN KRACHT aanspreken. Hij is de baas over zijn lichaam en bepaalt wat er wel en niet met hem gebeurt.

Vanuit die innerlijke kracht kan hij de vreemde energieën sommeren zijn systeem te verlaten.

Maak hem duidelijk dat zijn LICHTKERN/WEZENSKERN zich IN hemzelf bevindt en visualiseer hierbij een sterke krachtige zon IN zijn bovenbuik.


Visualiseer dan vervolgens samen met hem een krachtig beeld waar hij blij van wordt en plaats dit bij de achterkant van zijn nek. Hier is de astrale poort open gezet waardoor deze energieën ongemoeid in en uit zijn aura kunnen.


Tot slot is het van belang dat je naar de KERN VAN ZIJN INNERLIJKE PIJN GAAT. DIT IS NAMELIJK HET KLITTENBAND WAARMEE HIJ IN DE MATRIX WORDT VASTGEHOUDEN EN BESPEELD.


En ik vermoed dat dit met zijn basis te maken heeft:

Wat is zijn plek in dit gezin?

Waar hoort hij thuis?

Kan hij zijn lichaam voelen?

Voelt hij zich veilig?

Wie is zijn familie?

Enzovoort.


Vragen die horen bij het thuiskomen IN jezelf en op deze aarde.

Praat hierover met hem.

Doe eventueel een familie opstelling mbv. poppetjes met hem zodat hij rust krijgt in zijn basis om hier te zijn.


Heel veel sterkte en zeg hem maar dat hij een bijzondere mooie en krachtige jongen is die er mag zijn!

Verder is het verstandig om regelmatig het LICHTKIND GEBED ter bescherming samen met hem uit te spreken.


Liefs Helma




Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page