top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverLichtkind

Waar is uw vertrouwen?


Dit zijn tijden waarin u het onheil voelt naderen en velen van u een oplopende druk ervaren om zichzelf in veiligheid te willen brengen.

Wat u allemaal om u heen ziet gebeuren, de toenemende gebeurtenissen die zich wereldwijd afspelen en hoe uw naaste familie zich verhoudt, geven velen reden tot zorg.


Natuurlijk is er reden tot zorg. Het LICHT van de Oorspronkelijke Wereld ziet de noodlijdende toestand onder velen van jullie.

Schrijnende beelden en opvoerende duistere spelen, die elk moraal en geweten tarten.

Uw angst wordt gezien en begrepen.


En toch zeg IK u:

Waar is uw vertrouwen in MIJ?

Een ander kan u nooit het antwoord geven om uwer binnenste gerust te stellen.

Even als u niet langer kunt schuilen in de buitenwereld. Zoals dat nooit heeft gekund. Doch u was zich dit niet bewust.

In deze Einde der Tijden komt bij meer van u wel degelijk het besef dat er enkel een innerlijke schuilplaats is. Deze bevindt zich in uw zelf.

Het is tevens de schuilplaats van MIJN VADER.

De mens is als MIJ.

Hij is de weerklank van MIJN VADER.

Gelijk als het Licht der Hemelen.

In uw eigen angst, is er de stilte. In die stilte vindt u MIJ.


Hoe beangstigender de buitenwereld wordt, hoe stiller u dient te worden.

Hoe duisterder het wordt, hoe meer u dient te ontspannen.

Dit is niet zomaar een strijd. Het is een oorlog tussen de Hemelen en de Hellen. Opengebroken tegen alle wetten in. Maar het is voorspeld en het is voorzegt.

Niet langer te voorkomen.


De mens mag nu leren MIJ te vinden, in zichzelf en niet langer buiten zich.


Ik zeg u:

Blijf in uw vertrouwen. Het Licht van MIJN VADER weet al wat is.

Geduld, vertrouwen en uithoudingsvermogen worden in dezer tijden, bij een ieder op de proef gesteld.

Het is de derde keer in de mensheid episode, dat de duivel het LICHT van de Oorspronkelijke Wereld in verzoeking brengt.

Besef mensen der mensen, dat de Liefde mijne VADER al wat nodig is, om in uw zelf de veiligheid te ervaren.

Alles wat nog komt. De aarde en de mensheid nog zal teisteren, is al bekend bij MIJN VADER GODS.


Ook u wordt gedragen, ook uw ziel is bekend in het huis van MIJN VADER.

Ik vraag u: vertrouw.

De CHRISTUS.


Helma Broekman







Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page