top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverLichtkind

Windmolens

VRAAG AAN LICHTKIND – Windmolens


Ik ben opgegroeid aan de Katwijkse kust en ik keek zojuist op de webcam van ceeskatwijk.


Het is mooi helder weer en vroeger was ik altijd onder de indruk dat ik helemaal voorbij Hoek van Holland kon kijken.


Vandaag schrok ik me een hoedje,

er staat een MUUR van windmolens.... palen voor de kust zover het oog rijkt.


Ik hoor en lees nergens dat dit het nieuwe ijzeren gordijn is (in mijn ogen dan)

staan allemaal met elkaar in verbinding.

Vluchten zal niet meer mogelijk zijn/worden met een schip.

Nederland is gevangen en niemand heeft het door.

Om het zo neer te zetten heeft niks met energie te maken.


Voortaan kijk ik met slecht weer want dit doet mijn hart zeer.

Vinden ze het gek dat de orka's gek worden en aanvallen.


ANTWOORD

Uit windmolens komt een sterke elektromagnetische straling uit die grote “kasten” boven in de windmolens die met behulp van het draaien van de wieken/schoepen een krachtig energetisch onzichtbaar veld, in de vorm van hexaëder-vormige structuren, de lucht in zenden.

Een hexaëder wordt ook wel een zesvlak genoemd ofwel een veelvlak met zes vlakken.

Een regelmatig zesvlak dat is opgebouwd uit zes vierkanten van gelijke grootte wordt een kubus genoemd.


Er zijn varianten in het zesvlak met ook zes vierhoeken als zijvlakken zoals een soort ruitenzesvlak, die is opgebouwd uit zes gelijke ruiten, een soort honingraatstructuur.

Het is deze laatste structuur wat massaal nu wereldwijd en MET NAME in Nederland de ether ingestuurd moet worden en met herhalende continue bewegingen moet worden voortgezet.

Er zijn zich energieën aan het uitkristalliseren, maar waarmee zeer zorgvuldig dient te worden omgegaan.


Vooralsnog is eerst van uitzonderlijk belang om het 3e ND boek veilig en gedegen onder de mensheid te krijgen zodat deze informatie veilig op aarde aanwezig kan zijn.


Deze krachtige elektromagnetische honingraatstructuur legt namelijk een onzichtbaar elektromagnetisch veld ònder het Christusraster aan (een goddelijke ordeningsstructuur dat de levensimpulsen van het Oorspronkelijke veld bevat) om zodoende de mensheid afgescheiden van zijn Oorsprong en Kosmische afkomst te houden.

De mensheid is hierdoor moeilijker in staat om zichzelf te verbinden met zijn Ware Bron en raakt verdwaald in valse “lichtwegen” die het kwantumnetwerk middels valse hologrammen het luchtruim inzendt.

Het vernuftige hieraan is dat men dit niet in de gaten heeft en denkt massaal het licht te volgen, te leven en uit te dragen.


De komende jaren zal er van alles aan de mensheid tentoon worden gespreid en men zal van de ene verbazing in de andere vallen. En dat is nou juist de opzet van het hele elitaire plan en alles wat zich er achter de coulissen afspeelt.

Het netwerk wat nu in ras tempo dient worden “opgezet” of “aangelegd” maakt onderdeel uit van dit (toekomstige) plan.


In boek NIEUWE DAGERAAD III wordt de ontmaskering van het duister duidelijk.

Ik hoop een deze dagen het boek naar de drukker te kunnen krijgen.


NB: zie ook mijn artikel van 17 mei 2022:

“De matrixhekken sluiten”


Lieve groet Helma Broekman©

LICHTKIND




Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page