top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverLichtkind

Zonnepanelen

Onderwerp: Zonnepanelen


Bericht: Ware Helma, ik heb misschien een rara vraag , ik volg uw kanaal op TG en u heeft altijd zo mooie nuttige resonerende informatie en u weet vast wel n antwoord op de vraag : waarom worden de zonnepanelen doorgezet ..?

Ik heb eerder er iets over gelezen en gezien maar kan het niet meer terug vinden nergens , over dat het bij de Programmering van agenda 2023/2030 hoort..


Ik woon in een huurhuis en mijn buren gaan allemaal massaal aan de zonnepanelen maar het voelt voor mij niet goed … alsof ze weer iets afdwingen om vrijheid kwijt te raken en weer n stuk meer controle kunnen uitoefenen .. misschien heb ik het wel helemaal mis maar ik zoek naar een antwoord waardoor ik mijn besluit kan nemen of ik ze wel of niet ga kiezen. Want ik geloof er niet zo in dat de reden is dat dan alle stroom goedkoper word.. misschien een negatieve gedachte maar u weet zoveel over bepaalde beweegredenen van ‘het duister’


Ik vond de slimme meter ook al iets waar we zijn ingetrapt .. ze beloven je het gratis en als je het later zou kiezen dan zou het super duur zijn , evenzo met de zonnepanelen . Wat zou u me adviseren ? En waarom ? Wel of niet zonnepanelen nemen ? Een rare vraag misschien maar vragen staat vrij en ik vertrouw op uw verhalen en info.


Alvast heel erg bedankt voor uw tijd om mijn mailtje te lezen en ik hoop iets terug te horen , En heel veel suc6 en liefde met uw mooie dingen die u met ons deelt, ik lees het graag 🙏🏾


Dank u wel voor uw energie 🙏🏾

HarteGroet



ANTWOORD

De mensheid wordt enorm voorgelogen over de ware redenen van zonnepanelen.

Overal in het landschap zie je ze nu massaal verschijnen en allemaal onder het mom van “klimaat vriendelijk” en “zuinige en schone energie”.


Niets is echter minder waar. Zonnepanelen worden gemaakt van zeldzame metalen en mineralen en kosten verschrikkelijk veel energie om ze te produceren.

Dat wordt nooit verrekend in de zogenaamde energie zuinige opwekking en is dus verre van vriendelijk voor het klimaat.

Zonnepanelen kosten veel meer energie dan men ons wil doen geloven.

In werkelijkheid kosten ze wel tot 40 keer meer! als dat men beweert en is de impact ervan dus tot wel 40 keer groter ervan op het klimaat!


De levensduur is wat men zegt zo’n 20 tot 25 jaar maar ook dat is een leugen.

Hoewel ook 20 jaar al een korte levensduur is voor zogenaamd een “schone en duurzame” energiebron, leert de praktijk dat ze al met 10 tot 15 jaar vervangen moeten worden omdat de panelen dan al uitgeput zijn.

Dat betekent dat de zonnepanelen al jaren daarvoor veel minder werkzaam zijn.

Uitgeputte zonnepanelen worden heel lastig om te verwerken juist vanwege de zware metalen die zich erin bevinden en deze verwerking is juist zeer schadelijk voor het milieu en dus ook voor onze gezondheid.


Silicium is een stof die zich in zonnepanelen bevindt.

In de ruimte (buiten de atmosfeer) worden krachtige zonnepanelen aangebracht die als een groot krachtveld moeten functioneren met surrogaat “zonne energie”.

Deze zogenaamde “zonne centrale” is niet alleen aangelegd om het weer te manipuleren, maar tevens om het elektromagnetische veld te beïnvloeden.


Jouw aura en energieveld is ook een elektromagnetisch veld, tevens als de ether, en beiden worden dus continue in een bepaalde frequentie gehouden om niet alleen de mensheid af te zwakken maar ook om hen weg te houden van het ware spel en hun ware afkomst.


Koolstof is een niet-metaal dat in verschillende vormen voorkomt. Het is de basis van al het leven op aarde.

Het belangrijkste verschil tussen silicium en koolstof is dat de koolstof een niet-metaal is, terwijl het silicium een metalloïde is. Dus een geleider van EM straling.

Bovendien zijn er veel industriële toepassingen van silicium. Het is een halfgeleider en daarom ook nuttig in computers en elektrische apparaten.

Handig dus als je de huidige mens steeds meer transhumaan wilt maken…


Koolstof is overal in ons zonnestelsel. Er zijn miljoenen verbindingen die koolstof bevatten.

Koolstof is het RAAMWERK voor ons lichaam en dus de STOFFELIJKE MAL waar ons biologische systeem op rust op deze aarde.

En hoewel het huidige menselijke lichaam tzt dient te veranderen om een groter bewustzijn en zielsgroei te kunnen dragen, is het niet zo dat dit enkel door (gemanipuleerde) silicium verbindingen ontstaat in een lichaam.


Zolang de natuur en aardse omgeving hoofdzakelijk functioneren op de koolstofwerking, zolang zal ook het menselijke lichaam hoofdzakelijk op koolstof blijven functioneren.

Om eea te manipuleren en versneld in een transhumanisme te gieten met een zorgvuldig geplande strategische infiltratie en overname van de mensheid, worden nu wereldwijd krachtige zonnecentrales geplaatst.

Met andere woorden: zonnepanelen dragen bij aan het ingrijpen en veranderen van de huidige menselijke evolutie.


Helma Broekman©


Een donatie is zeer welkom.


LICHTKIND

NL91 INGB 0398 6145 47

o.v.v. donatie


Dank je wel.










Recente blogposts

Alles weergeven

© Lichtkind 2021 door Sander Broekman.

  • White YouTube Icon
  • Facebook Clean
bottom of page