top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverLichtkind

Zware dekens en grauwe sluiers…

De immense krachtmeting die momenteel plaatsvind in de sferen en ook op aarde is enorm van belang.

Er staat heel veel op het spel dat ofwel planeet aarde te maken zal krijgen met een toekomstige catastrofale gebeurtenis ofwel dat er een beschermende energie bel rondom de mensheid wordt geplaatst.


De berichten over oprukkend mRNA waaraan straks geen ontsnappen meer mogelijk zal zijn (en dit in allerlei voedingsmiddelen wordt gestopt) en de toenemende dreigingen wereldwijd niet alleen tussen Rusland en de VS maar tevens in het Midden Oosten maken dat inmiddels bij veel mensen de angst groot is voor een serieuze kernoorlog welke mogelijk op niet al te lange termijn zal uitbreken.


Mijn kanaal wordt zwaar aangevallen door hevige ongeziene strijdkrachten die verreweg voor de meeste mensen onzichtbaar en ongrijpbaar zijn.

Het manuscript voor NIEUWE DAGERAAD boek III eindigt zijn voltooiing en ik ben met de laatste hoofdstukken bezig die wederom opzienbarende en zeer belangrijke informatie bevatten voor de mensheid.


Maar…

Ondanks het feit dit ik voel, weet en ervaar dat de Oorspronkelijke informatie beschikbaar is, wordt er sinds 2 weken een zware deken of soort grauwsluier over mijn kanaal gelegd, welke zo krachtig is dat het al mijn energie vergt.

Het is heel frustrerend om te ervaren en een uitputtingsslag om te ervaren hoe groot en immens de strijd in de hemelse gewesten momenteel is.


En nee, kom nu niet met goedbedoelde adviezen en inzichten richting mij want dat is het niet.

Niemand kan mij die adviezen geven en ik neem ze ook niet aan omdat dit kanaal iets is tussen het LICHT en mij.

Daar komt niemand tussen en dat is tevens de reden dat LICHTKIND zich nooit staaft aan andere kanalen of mensen en godzijdank zo enorm authentiek is.


Kritiek of negativiteit heeft en zal mij nooit van mijn Goddelijke werk afhouden en mijn leven staat naast mijn aardse moederschap, in dienst van het LICHT.

Over energieën hoef ik niets meer te leren en kan niemand me nog wat vertellen, maar voor het eerst in al die 50 jaar is de strijd nu enorm.

Duistere energieën die mijn heldere zuivere kanaal belasten om zodoende de belangrijke informatie tegen te houden, welke in boek III wil worden opgetekend.

Een doelbewuste afsluiting.


Door mijn drukke leven als alleenstaande moeder van 3 prachtige open, gevoelige en zeer intelligente kinderen loopt mijn Goddelijke kanaal als een gouden draad overal doorheen.

Dat is altijd zo geweest en het LICHT zal bepalen of dat ook altijd zo mag blijven.


Maar het is een zeer pittige taak welke de laatste weken in aanloop naar voltooiing van mijn script het uiterste van mijn energieën en krachten vergt.


De dreigende situatie op het wereldtoneel waarbij grote delen van de wereld zouden kunnen worden aangevallen door de onderlinge strijd tussen de Amerikaanse/Europese elite tegen de rest, waarbij Rusland, China, Noord Korea, Iran en nog wat landen vroeg of laat zullen samenwerken om deze elite te vernietigen.


Vooralsnog zie ik niet dat West en Centraal Europa hard wordt geraakt hoewel de tijden zeer pittig zullen worden, zal het leven hier gewoon doorgaan.

Mijn bank de ING heeft al de hele dag storing en ook hierin vraag ik me af of ze zich aan het voorbereiden zijn op het nieuwe geldsysteem na de wereldwijde financiële crash.


Maar een “nieuw” geld systeem zoals in de wakkere wereld overal wordt gepromoot?

Nee daar geloof ik niet in omdat ook dit systeem onder het grote Quantum brein valt en niets met de Oorspronkelijke Goddelijke wereld te maken heeft.


(zie hiervoor mijn artikel op Telegram van 15 januari j.l. HET NIEUWE FINANCIELE SYSTEEM)


Een doelbewuste afleiding en ondermijning van mijn kanaal. Het is wat het is.

Vechten heeft geen zin en dat is niet hoe het werkt. Bewust worden wel. En dat is wat de grootste troef der Mensheid is.

Het Kosmische Bewustzijn openen en het Zelf binnen deze matrixschepping ontmaskeren.


En dat is exact waarvoor de Oorspronkelijke Wereld mijn Licht en mijn Kanaal heeft aangesteld.


Boek III NIEUWE DAGERAAD zal er komen. Linksom of rechtsom.


Maar heb geduld.

De strijd en aanval op mijn kanaal is dan misschien niet van deze aarde, maar mijn lichaam en persoonlijkheid is dat wel. Zoals ook jouw persoonlijkheid en lichaam binnen de matrix vallen.

Laten we ons er niet door neerhalen, maar moedig voorwaarts gaan.

Op weg door deze Eindtijd. Het LICHT gaat ons voor.


Geef me tijd….

GOD geeft mij kracht en energie, om boek drie te voltooien.


In liefde voor de mensheid,

Helma Broekman



Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page